Specjalista ds. finansowo – administracyjnych

Zakres obowiązków:
1.    Realizacja polityki kadrowej przedsiębiorstwa: prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesów związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązywaniem umów o pracę, ewidencja czasu pracy, kontrola aktualności uprawnień pracowniczych niezbędnych do wykonywania zawodów wymagających specjalnych uprawnień, certyfikatów itp., prowadzenie akt osobowych zgodnie
z wymaganiami prawa pracy, kontrola aktualności obowiązkowych badań lekarskich oraz BHP;
2.    Obsługa kancelaryjna: przyjmowanie, rozdzielanie, wysyłanie korespondencji; prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz monitorowanie prawidłowego obiegu dokumentów;
3.    Wykonywanie podstawowych czynności księgowych: przyjmowanie, gromadzenie i segregacja dokumentów księgowych pod względem ich rodzaju, przygotowywanie propozycji płatności, sprawdzanie rozrachunków pod względem zgodności wartości faktury z zapłatą i terminów realizacji, przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do prowadzenia korespondencji
z urzędami, instytucjami finansowymi, ubezpieczeniowymi i kontrahentami. Wystawianie faktur sprzedaży (w tym faktur korygujących), weryfikowanie i akceptowanie not korygujących;
4.    Prowadzenie, kontrola poprawności i aktualności oraz archiwizacja dokumentacji ubezpieczeniowej przedsiębiorstwa. Współpraca z Brokerami ubezpieczeniowymi;
5.    Gromadzenie, przetwarzanie, analizowanie oraz prezentowanie informacji finansowych
i niefinansowych dotyczącychfunkcjonowania przedsiębiorstwa. Udział w procesie przygotowywania budżetów, planów i prognoz finansowych, kontrolowanie ich realizacji, sporządzanie raportów oraz analiz finansowych i ekonomicznych przedsiębiorstwa. Współudział w realizacji projektów dotyczących rozliczania dotacji z funduszów europejskich;
6.    Prowadzenie, kontrola poprawności i aktualności oraz archiwizacja dokumentacji leasingowej
i kredytowej przedsiębiorstwa.


Wymagania:
1.    Wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym;
2.    Znajomość podstaw prawa pracy;
3.    Podstawowa znajomość zagadnień prawa podatkowego (VAT i CIT) i przepisów wynikających z ustawy o rachunkowości;
4.    Bardzo dobra praktyczna znajomość obsługi programów: Excel, Word, PowerPoint;
5.    Umiejętność analizy danych oraz wyciągania wniosków;
6.    Samodzielność w wykonywaniu zadań, umiejętność podejmowania decyzji, dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy pod presją czasu;
7.    Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w rozliczaniu projektów dofinansowanych z UE, w tym w szczególności EFS;

Oferujemy:

1.    Zatrudnienie na pełny etat na podstawie umowy o pracę;
2.    Możliwość samodzielnego działania i rozwoju zawodowego w młodym kreatywnym zespole;
3.    Zdrowe relacje zawodowe i przyjazną atmosferę pracy;


Zainteresowanych Kandydatów prosimy o przesłanie aplikacji na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 07 sierpnia 2017r.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Do oferty prosimy dołączyć klauzulę o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w P.P.H.U. „ZALFON” Daniel Zalewski zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.02.101.926 z późniejszymi zmianami).”

OFERTA PRACY - stanowisko: elektromonter/teletechnik
Opis zadań na stanowisku:

wykonywanie prac teletechnicznych, budowlanych i elektrycznych,
wykonywanie instalacji SAP, SSP, SSWiN, KD, BMS, CCTV, DSO,
przygotowanie danych do dokumentacji powykonawczej,
wykonywanie pomiarów linii światłowodowych, elektrycznych.

Wymagania:

prawo jazdy kat. B,
dobra organizacja pracy,
doświadczenie przy instalacjach elektrycznych i teletechnicznych,
mile widziane posiadanie lub chęć uzyskania uprawnień elektrycznych do eksploatacji SEP 1kV i pomiarowe,
mile widziana znajomość systemów SAP, DSO, CCTV, KD, SSWIN, SSP, BMS,
mile widziane doświadczenie w montażu rozdzielnic elektrycznych,
mile widziane doświadczenie w układaniu tras kablowych, kabli, montażu urządzeń typu gniazda, lampy, czujki, przyciski, kamery, głośniki etc.
umiejętność pracy w zespole,
umiejętność czytania rysunków technicznych, schematów - dobra znajomość podstawowych zagadnień z dziedziny elektrotechniki, teletechniki,
dyspozycyjność, gotowość do odbywania podróży służbowych,
uczciwość, sumienność, zaangażowanie,
duża samodzielność przy realizacji powierzonych zadań,
kreatywność i zaangażowanie w rozwiązywaniu problemów dotyczących wykonywanej pracy,
wykształcenie średnie techniczne z zakresu telekomunikacji, elektroenergetyki lub pokrewne,
brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy fizycznej,
umiejętność obsługi elektronarzędzi,
umiejętność obsługi komputera,
chęć rozwoju zawodowego,
niekaralność.

Oferujemy:

zatrudnienie na umowę o pracę,
możliwość rozwoju zawodowego,
atrakcyjny system wynagrodzenia,
odpowiednie narzędzia pracy w tym komputer, telefon.

Aplikuj

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   W tytule maila proszę wpisać: Elektromonter/teletechnik

W CV proszę o umieszczenie klauzuli: 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w tym dokumencie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133, poz. 883).

Dane osobowe będą wykorzystane jedynie w celach rekrutacyjnych. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi osobami. 

 

programowanie zalfon

Szybki kontakt

Telefony:
+48 600 297 231 - Daniel Zalewski
+48 600 040 651 - Arkadiusz Zalewski

info@zalfon.pl 
serwis@zalfon.pl
danielzalewski@zalfon.pl

www.zalfon.pl

Please publish modules in offcanvas position.